Wskazówki: Jak przygotować się do wizyty online?

Wizyty online w Centrum Terapii Dialog odbywają się za pośrednictwem konta w Portalu Pacjenta.

 

PRZED WIZYTĄ:

1. Opłać zarezerwowaną wizytę w ciągu 60 minut przez Portal Pacjenta (Blik, Przelewy24, karta), inaczej rezerwacja terminu zostanie anulowana.

2. Uzupełnij dane osobowe (numer PESEL, adres zamieszkania) w koncie na Portalu Pacjenta

3. Jeżeli posiadasz, przygotuj:

  • karty informacyjne leczenia szpitalnego
  • wyniki badań laboratotyjnych i pracownianych (np. TK, MRI)
  • zaświadczenia
  • spis leków przyjmowanych obecnie i w przeszłości, niezależnie od przyczyny
  • informacje o przebytych chorobach, wypadkach, hospitalizacjach
  • wszystkie dokumenty i informacje dotyczące stanu zdrowia

4. Przed wizytą, upewnij się, że Twój sprzęt (kamera, mikrofon, głośniki) działa poprawnie.

💻 Korzystając z komputera zostaniesz przekierowany do okna video w przeglądarce www, bez konieczności instalowania żadnego oprogramowania. Upewnij się, że Twoja przeglądarka posiada uprawnienia do kamery oraz mikrofonu, abyś mógł bezproblemowo porozmawiać ze Specjalistą. Szczegółowe wskazówki dot. sprawdzenia sprzętu przed wizytą możesz sprawdzić TUTAJ.

📞W przypadku kiedy chcesz odbyć wizytę przez telefon, przed spotkaniem konieczne jest pobranie i zalogowanie się do aplikacji „Google Meet”.

Aplikację Google Meet na iOS możesz pobrać TUTAJ

Aplikację Google Meet na Android możesz pobrać TUTAJ

Aby przetestować działanie Twojego sprzętu przejdź do okna wizyty testowej TUTAJ i sprawdź swój sprzęt sugerując się wskazówkami zamieszczonymi  TUTAJ.

5. Na kilka minut przed wizytą zaloguj się do swojego konta w Portalu Pacjenta i przy umówionej wizycie kliknij „Dołącz do rozmowy”.

ABY WIZYTA ONLINE ODBYŁA SIĘ W KOMFORTOWYCH WARUNKACH:

1
Przygotuj odpowiednie urządzenie oraz łącze internetowe, które umożliwi Ci skorzystanie z wizyty (wystarczy nawet smartphone – za jego pomocą można umówić spotkanie, opłacić je i zrealizować usługę).
2
Zorganizuj swój czas tak, aby być dostępnym przez cały czas trwania konsultacji (w wybranym przez siebie terminie i godzinie).
5
Specjalista czeka na pacjenta przez 10 minut od momentu rozpoczęcia wizyty – po tym czasie Specjalista kończy próbę kontaktu uznając ją jako nieudaną. W przypadku pytań koniecznie skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta: 22 436 83 50.
6
Spotkanie powinno odbywać się w odpowiednich dla Ciebie warunkach zewnętrznych tj. komfortowym dla Ciebie miejscu, niezakłócanym przez hałasy.
7
Zdrowie psychiczne to bardzo osobisty obszar każdego człowieka. Z tego względu wizyty online powinny odbywać się bez obecności osób trzecich (np. członków rodziny).
9
Pacjent i lekarz/psychoterapeuta będą korzystać ze sprzętu wideo i audio na każdej wizycie (chyba, że ustalicie inaczej).
8
Wizyta będzie się odbywać się przy pomocy rozmowy wideo komunikatora internetowego. Są to programy szyfrujące połączenie.

Pacjenci Centrum są umawiani na określoną godzinę. Cały zespół Centrum Terapii Dialog dokłada wszelkich starań, by termin wyznaczonej wizyty był dotrzymany.
Niestety czasami występują sytuacje, kiedy stan Pacjenta uniemożliwia planowe zakończenie wizyty.
Uprzejmie prosimy, aby Pacjenci mieli przygotowaną rezerwę czasową w przypadku przedłużającego się oczekiwania na wizytę.
Dziękujemy za wyrozumiałość.

W TRAKCIE WIZYTY:

  1. Lekarz identyfikuje pacjenta na podstawie dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport), dlatego prosimy przygotuj go wcześniej.
  2. Lekarz w trakcie wizyty może wystawić e-receptę oraz w razie potrzeby elektroniczne zwolnienie lekarskie (e-ZLA). Lekarz może też skierować na badania lub do innych specjalistów (np. na psychoterapię).
  3. Część zaświadczeń i skierowań jest ważna tylko przy zachowaniu wersji tradycyjnej z podpisem i pieczęcią. Mogą zostać odebrane w przychodniach w Warszawie lub wysłane do pacjenta pocztą.

W  Portalu Pacjenta NZOZ Centrum Terapii Dialog nie tylko odbywają się wizyty online z naszymi Specjalistami, ale można tam również w prosty sposób m.in.:

  • edytować swoje dane adresowe
  • umówić/odwołać kolejną wizytę
  • opłacić wizytę (blik, karta, przelewy24, PayPal)
  • sprawdzić kod do wystawionej e-recepty i zalecenia lekarskie
  • zamówić dokumentację medyczną i przejrzeć historię swoich konsultacji w NZOZ Centrum Terapii Dialog
  • przesłać dokumenty, wyniki badań do swojej karty Pacjenta, aby Specjalista mógł się z nimi zapoznać

Zachęcamy do korzystania!

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji
7 dni w tygodniu

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
sobota-niedziela:
7:30–22:00
8:00–20:00

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
7:30–22:00
sobota-niedziela:
8:00–20:00

Logo_jakosc_1
Logo_jakosc_5
Logo_jakosc_2
Logo_jakosc_4
Logo_jakosc_3
Logo_jakosc_6