Portal Pacjenta – najczęstsze pytania i odpowiedzi.
1. Co umożliwia mi Portal Pacjenta?
Na koncie w Portalu Pacjenta można w prosty sposób m.in.:
– umówić/odwołać kolejną wizytę
– edytować swoje dane adresowe, Skype ID
– szybko i łatwo opłacić wizytę (blik, karta, przelewy24)
– sprawdzić kod do wystawionej e-recepty i zalecenia lekarskie
– zamówić dokumentację medyczną i przejrzeć historię swoich konsultacji w NZOZ Centrum Terapii Dialog
2. Jak mam założyć konto w Portalu Pacjenta?
Wejdź na PORTAL PACJENTA, a następnie wpisz dane, nr telefonu, który został podany przy rejestracji oraz ustal hasło do konta. Następnie na podany nr telefonu przyjdzie kod, po którego wpisaniu konto zostanie założone.
Uwaga! Jeżeli po zalogowaniu nie widzisz swoich danych, skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).
3. Jak mogę założyć konto dla dziecka?
Aby założyć konto dla dziecka, wejdź na PORTAL PACJENTA a następnie wpisz imię, nazwisko, pesel dziecka i numer telefonu, który został podany przy rejestracji. Ustal hasło do konta. Następnie na podany nr telefonu przyjdzie kod, po którego wpisaniu konto zostanie założone. Jeżeli posiadasz już konto indywidualne dla siebie, to do konta dziecka należy przypisać inny adres e-mail niż do Twojego konta.
Uwaga! Jeżeli po zalogowaniu nie widzisz danych, skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).
4. Jak założyć konto, gdy uczęszczam na terapię par / rodzin?
Wejdź na PORTAL PACJENTA. W polu “imię pacjenta” wpisz imię partnerki / imię partnera. W polu “nazwisko pacjenta” wpisz Wasze nazwisko, a jeżeli macie różne nazwiska wpisz nazwisko partnerki / nazwisko partnera. Następnie wpisz numer telefonu, który został podany przy rejestracji. W miejscu PESEL zaznacz “nie posiadam numeru pesel”, a następnie ustal hasło do konta. Następnie na podany nr telefonu przyjdzie kod, po którego wpisaniu konto zostanie założone. Jeżeli posiadasz już konto indywidualne dla siebie, to do konta dla pary musisz przypisać inny adres e-mail niż do swojego konta.
Uwaga! Jeżeli po zalogowaniu nie widzisz danych, skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).
5. Nie mogę zalogować się do mojego konta na Portalu Pacjenta.
Wejdź na PORTAL PACJENTA i wpisz adres e-mail, na który było zakładane konto. Jeżeli wpisałeś poprawny adres e-mail, to dostaniesz na niego wiadomość z instrukcją, jak zresetować hasło do Portalu Pacjenta.
Uwaga! W razie ewentualnych trudności, skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).
6. Nigdy nie byłem Pacjentem NZOZ Centrum Terapii DIALOG. Jak mogę umówić wizytę?
- Wejdź na PORTAL PACJENTA
- Wybierz specjalizację (psychiatrę, psychologa, neurologa). W polu “usługa” wybierz usługę: [online] pierwsza wizyta w Centrum Terapii Dialog, jeżeli chcesz umówić wizytę zdalną lub pierwsza wizyta w Centrum Terapii Dialog, jeżeli chcesz umówić wizytę w przychodni.
- Możesz określić datę wizyty, przychodnię (w przypadku wizyt w przychodni)
- Możesz opcjonalnie wybrać też konkretnego specjalistę lub wybrać wyszukiwanie u wszystkich specjalistów (wybierz: “wszyscy Specjaliści”). Następnie kliknij: “szukaj”
- Zobaczysz listę wszystkich dostępnych terminów wizyt.
- Wybierz termin i specjalistę, naciskając na konkretną godzinę wizyty.
- Następnie uzupełnij swoje dane, ustal hasło do konta, na które będziesz mógł się w przyszłości logować.
- Na Twój numer przyjdzie kod, wpisz go na stronie, aby potwierdzić rezerwację wizyty
W Portalu Pacjenta możesz łatwo od razu opłacić wizytę, aby mieć większość formalności za sobą. W przypadku wizyt stacjonarnych możesz też opłacić wizytę w przychodni.
Pamiętaj że wizyty pierwszorazowe online muszą był opłacone do godziny 17:00 dnia poprzedzającego wizytę.
Po opłaceniu wizyty uzupełnij swoje dane adresowe klikając “Uzupełnij dane”na górnym niebieskim pasku.
7. Byłem Pacjentem NZOZ Centrum Terapii DIALOG i chce umówić się na wizytę przez Portal Pacjenta. Jak mogę to zrobić?
- Wejdź na PORTAL PACJENTA
- Wybierz specjalizację (psychiatrę psychologa, neurologa)
- W polu “usługa” wybierz usługę: [online] kolejna wizyta w CTD, jeżeli chcesz wizytę zdalną lub kolejna wizyta w CTD, jeżeli chcesz umówić wizytę w przychodni.
- Możesz określić datę wizyty, przychodnię (w przypadku wizyt w przychodni)
- Możesz opcjonalnie wybrać też konkretnego specjalistę lub wybrać wyszukiwanie u wszystkich specjalistów (wybierz: “wszyscy Specjaliści”). Następnie kliknij: “szukaj”
- Zobaczysz listę wszystkich dostępnych terminów wizyt.
- Wybierz termin i specjalistę,naciskając na konkretną godzinę wizyty.
- Jeżeli korzystałeś już z Portalu Pacjenta Centrum Terapii Dialog – zaloguj się, wtedy twoje dane uzupełnią się automatycznie.
- Jeżeli nie korzystałeś z PP – uzupełnij swoje dane, ustal hasło do konta, na które będziesz mógł się w przyszłości logować.
- Na twój numer przyjdzie kod, wpisz go na stronie, aby potwierdzić rezerwację wizytę.
- Następnie, możesz od razu opłacić wizytę, aby mieć większość formalności za sobą. W przypadku wizyt w przychodni, możesz też opłacić wizytę w przychodni..
Po opłaceniu wizyty uzupełnij swoje dane adresowe klikając: “Uzupełnij dane” na górnym niebieskim pasku
8. Jak mogę sprawdzić historię swoich wizyt oraz wizyty, które mam umówione?
Jeżeli masz już konto -> zaloguj się na PORTALU PACJENTA
Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się wchodząc na PORTAL PACJENTA i kliknij “Załóż konto”. Uzupełnij wszystkie dane. Dane muszą się zgadzać z danymi, jakie podałeś przy poprzedniej wizycie. Po zalogowaniu od razu widzisz listę swoich wizyt nadchodzących, a poniżej historycznych. Jeżeli masz więcej niż jedną wizytę nadchodzących kliknij “pokaż więcej wizyt” aby zobaczyć pozostałe.
Jeżeli po zalogowaniu/rejestracji nie widzisz swoich wizyt – skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).
9. Jak mogę uzupełnić swoje dane adresowe?
Jeżeli jeszcze nie podawałeś nam swoich danych, możesz to zrobić od razu po zalogowaniu w PORTALU PACJENTA. Na górze strony znajduje się niebieski pasek i przycisk “Uzupełnij dane”.
Jeżeli nie widzisz tego po zalogowaniu, kliknij w “Moje dane” w górnym menu i tam uzupełnij swoje dane.
10. Moje dane adresowe uległy zmianie. Jak mogę je zmienić?
Po zalogowaniu w PORTALU PACJENTA, kliknij w “Moje dane”. Możesz zmienić swój adres zamieszkania oraz login skype. W przypadku zmiany nazwiska, numeru telefonu lub adresu e-mail konieczny jest kontakt z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).
11. Jak mogę uzupełnić swój login Skype w Portalu Pacjenta?
Po zalogowaniu w PORTALU PACJENTA kliknij w “Moje dane”. Wpisz swój login skype w polu “Login Skype”. Pełny login skype najczęściej zaczyna się od słowa “live:..”. Możesz go znaleźć w Skype w następujący sposób:
12. Mój numer telefonu uległ zmianie. Jak mogę go zmienić w Portalu Pacjenta?
Aby zmienić numer telefonu związany z Portalem Pacjenta konieczny jest kontakt z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50) i przejście weryfikacji.
13. Mój adres e-mail uległ zmianie. Jak mogę go zmienić?
Aby zmienić adres e-mail związany z Portalem Pacjenta konieczny jest kontakt z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50) i przejście weryfikacji.
14. Chciałbym otrzymać fakturę za wizytę – jak mogę to zgłosić?
Klikając na przycisk “opłać” przy wizycie zobaczysz okienko z pytaniem o to, czy mamy Ci wystawić fakturę. Zaznacz “checkbox” i uzupełnij dane do faktury.
Jeśli opłaciłeś wizytę i nie zgłosiłeś chęci otrzymania faktury skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).
15. Jak mogę umówić kolejną wizytę do specjalisty, u którego już byłem?
Zaloguj się w PORTALU PACJENTA i obok wizyty, na której byłeś, kliknij przycisk “umów ponownie”.

16. Jak mogę sprawdzić kod do e-recepty i zalecenia z wizyty?
Zaloguj się w PORTALU PACJENTA i na liście wizyt historycznych znajdź wizytę, podczas której wystawiona została e-recepta / zalecenia
- Jeżeli logujesz się z komputera to po prawej stronie masz przycisk kod e-recepty (jeżeli recepta była wystawiona) oraz zalecenia (jeżeli były ustalone).
- Jeżeli logujesz się z telefonu: znajdź wizytę na liście wizyt historycznych i kliknij w “szczegóły wizyty”. Tutaj znajdziesz kod do e-recepty i zalecenia z wizyty.

17. Jak mogę uzupełnić zgodę na przekazanie dokumentacji medycznej drogą mailową?
- Zaloguj się w PORTALU PACJENTA
- Z głównego menu wybierz “Dokumenty”, a następnie “Zgoda na przekazywanie dokumentacji”
- Kliknij “wypełnij zgodę”
- Zaznacz, czy wyrażasz zgodę na przesyłanie swojej dokumentacji medycznej drogą elektroniczną
- Jeżeli wyrażasz, uzupełnij na jaki adres e-mail mamy wysyłać twoje dokumenty.
- Podpisz zgodę elektronicznie używając elektronicznej weryfikacji poprzez numer telefonu i indywidualny kod, który otrzymasz.
18. Jak mogę zamówić dokumentację medyczną?
- Zaloguj się w PORTALU PACJENTA
- Z głównego menu wybierz ‘Dokumenty’, następnie “Zamawianie dokumentacji medycznej – zamów dokumentację”
- Uzupełnij wniosek (uwaga: zaznacz okres za jaki chcesz dokumentację oraz formę wydania dokumentacji)
- Podpisz wniosek elektronicznie używając elektronicznej weryfikacji poprzez numer telefonu i indywidualny kod, który otrzymasz.
- Po poprawnym wysłaniu wniosku, otrzymasz komunikat jak poniżej:

19. Jak sprawdzić, czy mój wniosek o dokumentację medyczną został poprawnie złożony?
- Zaloguj się w PORTALU PACJENTA
- Z głównego menu wybierz ‘Dokumenty’, następnie “Zamawianie dokumentacji medycznej”
- Jeżeli wypełniłeś wniosek poprawnie znajduje się on na liście “Wysłane wnioski”.

20. Chciałbym zmienić informację dotyczącą zgody na przesyłanie dokumentacji medycznej drogą elektroniczną. Jak mogę to zrobić?
- Zaloguj się w PORTALU PACJENTA
- Z głównego menu wybierz ‘Dokumenty’, a następnie “zgoda na przekazywanie dokumentacji”
- Kliknij: “Aktualizuj zgodę” i wpisz nowe dane.
- Podpisz zgodę elektronicznie używając elektronicznej weryfikacji poprzez numer telefonu i indywidualny kod, który otrzymasz.
21. Jak mogę odwołać wizytę?
Zaloguj się w PORTALU PACJENTA i obok wizyty, którą chcesz odwołać kliknij “odwołaj”. Jeżeli wizyta odwołała się poprawnie, to zniknie z listy Twoich wizyt i dostaniesz sms potwierdzający jej usunięcie.
22. Przy wizycie nie mam opcji “odwołaj” – co zrobić?
Jeżeli nie widzisz opcji “odwołaj” przy wizycie i jest to wizyta terapeutyczna – prawdopodobnie jej odwołanie nie jest zgodne z Twoim kontraktem. Skontaktuj się w takiej sytuacji niezwłocznie z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby przekazać informację, że będziesz nieobecny.
23. Próbuję odwołać wizytę, ale dostaję SMS, że nie jest to możliwe. Co robić?
Jeśli odwołujesz wizytę, ale dostajesz informację, że nie udało się jej odwołać, to prawdopodobnie mamy w systemie Twoją wizytę oznaczoną jako potwierdzoną i z powodów technicznych, system nie może jej odwołać automatycznie. Skontaktuj się w takiej sytuacji niezwłocznie z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby odwołać wizytę.
24. Opłaciłem wizytę, ale chciałbym zmienić jej termin. Jak mogę to zrobić?
Skontaktuj się w takiej sytuacji niezwłocznie z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby zmienić termin wizyty.
25. Jak mogę opłacić wizytę?
26. Jak mogę opłacić kilka wizyt?
Zaloguj się w PORTALU PACJENTA, a następnie kliknij: “Opłać kilka wizyt” i zaznacz wszystkie wizyty, które chcesz opłacić. Pamiętaj, że jeżeli data którejś z wizyt, którą chcesz opłacić minęła, to wizyta ta znajduje się na liście wizyt historycznych. Zaznacz wszystkie wizyty które chcesz opłacić i kliknij: “Opłać razem”.
27. Jak mogę skorzystać ze zniżki za płatność z góry za terapię?
- Zniżka za płatność z góry za terapię nie obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku. Od 1 stycznia 2023 roku zniżka za płatność z góry obowiązuje wyłączenie osóby, które skorzystały z tej zniżki przynajmniej raz w okresie 1.07.2022 – 10.12.2022 r.
- Zaloguj się w PORTALU PACJENTA
- Kliknij: “opłać kilka wizyt”, zaznacz wszystkie wizyty, które masz umówione w danym miesiącu
- aby skorzystać ze zniżki – 10zł musisz mieć umówione minimum 3 wizyty w danym miesiącu
- aby skorzystać ze zniżki – 15 zł musisz mieć umówione minimum 5 wizyt w danym miesiącu
- Zaznacz wszystkie wizyty i kliknij: “opłać razem”
- W polu z kodem zniżki wpisz “platnosczgory”
28. Cena za wizytę, która wyświetla się na moim koncie nie jest poprawna. Co powinienem zrobić?
Skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50) i poproś o weryfikacje ceny przy twojej wizycie.
29. Opłaciłem wizytę przez portal, dostałem potwierdzenie płatności, ale wizyta w moim koncie nadal świeci się jako nieopłacona. Co powinienem zrobić?
Jeżeli przeszedłeś cały proces płatności i otrzymałeś potwierdzenie płatności, a wizyta nadal pokazuje się jako nieopłacona, to prawdopodobnie mieliśmy techniczny błąd z jej automatyczny oznaczeniem. Płatność musi zostać przez nas oznaczona ręcznie i można to potrwać do 1 dnia roboczego. Jeżeli do twojej wizyt zostało więcej dni, to spokojnie poczekaj na jej zaksięgowanie i sprawdź status kolejnego dnia.Jeżeli jednak nie możesz lub nie chcesz czekać – skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50) i zapytaj, czy widzimy u nas w systemie potwierdzenie tej płatności.
30. Jak mogę przekazać opinię o Specjaliście, u którego byłem?
Zaloguj się w PORTALU PACJENTA. Przy wizycie, na której byłeś, kliknij “dodaj opinię o tym specjaliście”. Zostaniesz przekierowany do strony Specjalisty, na której możesz umieścić opinię. Jej weryfikacja techniczna trwa od 1 do maksymalnie kilku dni roboczych, dlatego poczekaj chwilę na jej publikację.
31. Na swoim koncie widzę dwie wizyty jednego dnia, umówione na dwie różne usługi, a umawiałem tylko jedną z nich. Co powinien zrobić?
Być może jedna z tych wizyt umówiona jest na złą usługę. Skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby wyjaśnić tę kwestię i usunąć nieaktualną wizytę.
32. Założyłem konto, nie widzę wizyty, którą umówiłem. Co robić?
Skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby wyjaśnić tę kwestię
Chcesz umówić wizytę, ale nie wiesz do kogo?
Zadzwoń: (22) 436 83 50 lub napisz: przychodnia@terapiadialog.pl