Katarzyna Maciąg
psycholożka, psychoterapeutka psychodynamiczna, psychoterapeutka dzieci i młodzieży
Przyjmuje w:
- DIALOG Żoliborz - Gwiaździsta 5
Doświadczenie w pracy z Pacjentami:
- od 2015 roku.
Doświadczenie zdobywała:
- podczas stażu w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie – Oddział Kliniki Nerwic, Zaburzeń Osobowości i Odżywiania,
- w poradni psychologicznej w Warszawie,
- w placówkach oświatowych – liceum ogólnokształcącym z oddziałami integracyjnymi, przedszkolach, gimnazjum w Warszawie,
- w domu dziecka w Warszawie.
Wykształcenie:
- 2018-2022 – Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum w Krakowie, Psychoterapia – całościowy czteroletni kurs, atestowany przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, nurt psychodynamiczny,
- 2015–2017 – SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dziecka, studia podyplomowe,
- 2013–2015 – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Pedagogiczne Studia Kwalifikacyjne, studia podyplomowe,
- 2010–2015 – Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II w Lublinie, Psychologia, jednolite studia magisterskie.
Dodatkowe szkolenia:
- 2014 – Podstawy terapii behawioralnej w pracy terapeutycznej z dziećmi zaburzonymi rozwojowo,
- 2011 – Zaburzenia zachowania i emocji u dzieci i młodzieży – zagadnienia teoretyczne i formy terapii.
Specjalizuje się w:
- terapii indywidualnej w nurcie psychodynamicznym,
- zaburzeniach lękowych, nerwicowych,
- zaburzeniach nastroju, depresyjnych,
- zaburzeniach osobowości,
- zaburzeniach psychosomatycznych,
- trudnościach adaptacyjnych,
- pomocy dla osób doświadczających problemów w relacjach interpersonalnych, kryzysów.
Dodaj swoją opinię | |
Pani Katarzyna to niezwykle ciepła, empatyczna osoba. Jest zaangażowana w prowadzenie terapii, podczas terapii jest w stałym kontakcie z rodzicami, pierwsze efekty są obiecujące. Terapia prowadzona jest profesjonalnie, na początku ustalane są założenia, cele, oczekiwania itd. Po dwóch miesiącach spotkać widać pierwsze efekty wspólnej pracy z dzieckiem.