Praca w Dziale Obsługi Pacjenta

 Warszawa

Dołącz do naszego Zespołu Działu Obsługi Pacjenta!

Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • praca na recepcji w jednej z naszych placówek lub w naszym call center,
  • obsługa pacjentów i udzielanie informacji o usługach,
  • odbieranie połączeń telefonicznych i obsługa mailowa,
  • reagowanie na bieżące zapytania Specjalistów prowadzących konsultacje,
  • obsługa systemu medycznego.
Co oferujemy?
  • wynagrodzenie rosnące według jasno określonych zasad wraz ze stażem pracy,
  • dodatek do wynagrodzenia w przypadku osiągnięcia odpowiedniego poziomu odebranych połączeń,
  • pakiet szkoleń oraz gotowych procedur, które pomogą Ci wdrożyć się we wszystkie obowiązki,
  • możliwość elastycznego ustalania godzin pracy z miesiąca na miesiąc (pn-pt między 7:30 a 22:00, sb-nd 8:00-20:00),
  • bliska współpraca ze specjalistami (lekarzami i psychoterapeutami),
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • możliwość korzystania z benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, zniżka pracownicza na nasze usługi)
  • spotkania integracyjne organizowane dla Zespołu Działu Obsługi Pacjenta oraz dla całego Zespołu Centrum Terapii Dialog.
Zgłoś się, jeśli:
  • jesteś studentką/em 1 lub 2 roku studiów I stopnia lub 1, 2 lub 3 roku jednolitych studiów magisterskich,
  • studiujesz kierunek psychologiczny, medyczny lub interesujesz się tematyką związaną z psychologią,
  • jesteś dyspozycyjna/y do pracy w wymiarze min. 80 godzin w miesiącu,
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
Sprawdź, gdzie możesz pracować

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji
7 dni w tygodniu

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
sobota-niedziela:
7:30–22:00
8:00–20:00

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
7:30–22:00
sobota-niedziela:
8:00–20:00

Logo_jakosc_1
Logo_jakosc_5
Logo_jakosc_2
Logo_jakosc_4
Logo_jakosc_3
Logo_jakosc_6