Praca w Dziale Obsługi Pacjenta
Warszawa
Dołącz do naszego Zespołu Działu Obsługi Pacjenta!
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- praca na recepcji w jednej z naszych placówek lub w naszym call center,
- obsługa pacjentów i udzielanie informacji o usługach,
- odbieranie połączeń telefonicznych i obsługa mailowa,
- reagowanie na bieżące zapytania Specjalistów prowadzących konsultacje,
- obsługa systemu medycznego.
Co oferujemy?
- wynagrodzenie rosnące według jasno określonych zasad wraz ze stażem pracy,
- dodatek do wynagrodzenia w przypadku osiągnięcia odpowiedniego poziomu odebranych połączeń,
- pakiet szkoleń oraz gotowych procedur, które pomogą Ci wdrożyć się we wszystkie obowiązki,
- możliwość elastycznego ustalania godzin pracy z miesiąca na miesiąc (pn-pt między 7:30 a 22:00, sb-nd 8:00-20:00),
- bliska współpraca ze specjalistami (lekarzami i psychoterapeutami),
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- możliwość korzystania z benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, zniżka pracownicza na nasze usługi)
- spotkania integracyjne organizowane dla Zespołu Działu Obsługi Pacjenta oraz dla całego Zespołu Centrum Terapii Dialog.
Zgłoś się, jeśli:
- jesteś studentką/em 1 lub 2 roku studiów I stopnia lub 1, 2 lub 3 roku jednolitych studiów magisterskich,
- studiujesz kierunek psychologiczny, medyczny lub interesujesz się tematyką związaną z psychologią,
- jesteś dyspozycyjna/y do pracy w wymiarze min. 80 godzin w miesiącu,
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.