Program „Gwarancja Satysfakcji” w Szkole Psychoterapii Dialog
1.1. Program Gwarancji Satysfakcji dotyczy szkoleń on-line organizowanych przez Szkołę Psychoterapii Dialog. Każdy uczestnik szkolenia może skorzystać z programu Gwarancji Satysfakcji w ciągu 7 dni od daty premiery szkolenia.
1.2. Jeśli uczestnik uzna, że szkolenie, w którym brał udział nie było wystarczająco dobre – czyli ocena jest niższa niż 4 w 5-stopniowej skali – może ubiegać się o zwrot kosztów biletu.
1.3. Informacja o niesatysfakcjonującej jakości usługi powinna zostać zgłoszona poprzez dedykowaną ankietę (dostępna TUTAJ) od daty premiery szkolenia.
1.4. Ocena powinna być uzupełniona o uzasadnienie.
1.5. Osoba Wyznaczona z ramienia Szkoły Psychoterapii Dialog, po weryfikacji przekazanych informacji i analizie ankiety zobowiązuje się, w możliwie najkrótszym czasie do rozpatrzenia wniosku i do zlecenia zwrotu środków za bilet.
1.6. Rozpatrzenie wniosku nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wypełnienia ankiety.
1.7. Zwrot środków powinien nastąpić maksymalnie w ciągu 14 dni po rozpatrzeniu Gwarancji Satysfakcji.
1.8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy z którego została dokonana opłata za szkolenie.
1.9. Uczestnik może się ubiegać o zwrot kosztów biletu w ramach Gwarancji Satysfakcji maksymalnie za uczestnictwo w 1 szkoleniu na żywo organizowanym przez Szkołę Psychoterapii DIALOG.