Gwarancja Satysfakcji

Szkolenia on-line Szkoły Psychoterapii Dialog objęte Programem Gwarancji Satysfakcji

Twój rozwój i satysfakcja są dla nas bardzo ważne. Dlatego dajemy Ci gwarancję, że nieustannie dbamy o jakość naszych szkoleń. Jeśli uznasz, że szkolenie, w którym brałaś/brałeś udział zasługuje na ocenę niższą niż 4 (w 5-stopniowej skali) i uzasadnisz swoją opinię, zwrócimy Ci pieniądze za bilet.

Dlaczego wprowadzamy Gwarancję Satysfakcji?

Bardzo zależy nam na tym, aby uczestnicy korzystający ze szkoleń on-line Szkoły Psychoterapii Dialog mieli pewność, że to dobrze zainwestowany czas i pieniądze. Zawsze staramy się, aby przygotowywać wartościowe wydarzenia, dbamy o każdy szczegół, a Gwarancja Satysfakcji jest potwierdzeniem naszego zaangażowania.

 

Jak skorzystać z Gwarancji Satysfakcji?

1. Oceń szkolenie, w którym brałaś/brałeś udział

Jeśli uważasz, że szkolenie, w którym brałaś/eś udział nie było wystarczająco dobre – czyli Twoja ocena jest niższa niż 4 w 5-stopniowej skali – poinformuj nas o tym poprzez wypełnienie ankiety.

2. Uzasadnij swoją ocenę

Napisz w ankiecie, co wpłynęło na taką ocenę, co Twoim zdaniem powinno być zrobione inaczej lub co wymaga poprawienia.

3. Wyślij ankietę

Wyślij do nas wypełnioną ankietę, wraz z kontaktem, a my w ciągu 14 dni rozpatrzymy zgłoszenie w ramach programu Gwarancji Satysfakcji i najszybciej jak to możliwe zwrócimy Ci pieniądze.

Program Gwarancji Satysfakcji dotyczy szkoleń on-line organizowanych przez Szkołę Psychoterapii Dialog. Każdy uczestnik szkolenia może skorzystać z programu Gwarancji Satysfakcji w ciągu 7 dni od daty premiery szkolenia.

Z całym regulaminem programu „Gwarancja Satysfakcji” możesz zapoznać się tutaj.

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji
7 dni w tygodniu

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
sobota-niedziela:
7:30–22:00
8:00–20:00

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
7:30–22:00
sobota-niedziela:
8:00–20:00

Logo_jakosc_1
Logo_jakosc_5
Logo_jakosc_2
Logo_jakosc_4
Logo_jakosc_3
Logo_jakosc_6