Szkolenia on-line Szkoły Psychoterapii Dialog objęte Programem Gwarancji Satysfakcji
Twój rozwój i satysfakcja są dla nas bardzo ważne. Dlatego dajemy Ci gwarancję, że nieustannie dbamy o jakość naszych szkoleń. Jeśli uznasz, że szkolenie, w którym brałaś/brałeś udział zasługuje na ocenę niższą niż 4 (w 5-stopniowej skali) i uzasadnisz swoją opinię, zwrócimy Ci pieniądze za bilet.
Dlaczego wprowadzamy Gwarancję Satysfakcji?
Bardzo zależy nam na tym, aby uczestnicy korzystający ze szkoleń on-line Szkoły Psychoterapii Dialog mieli pewność, że to dobrze zainwestowany czas i pieniądze. Zawsze staramy się, aby przygotowywać wartościowe wydarzenia, dbamy o każdy szczegół, a Gwarancja Satysfakcji jest potwierdzeniem naszego zaangażowania.
Jak skorzystać z Gwarancji Satysfakcji?
1. Oceń szkolenie, w którym brałaś/brałeś udział
Jeśli uważasz, że szkolenie, w którym brałaś/eś udział nie było wystarczająco dobre – czyli Twoja ocena jest niższa niż 4 w 5-stopniowej skali – poinformuj nas o tym poprzez wypełnienie ankiety.
2. Uzasadnij swoją ocenę
Napisz w ankiecie, co wpłynęło na taką ocenę, co Twoim zdaniem powinno być zrobione inaczej lub co wymaga poprawienia.
3. Wyślij ankietę
Wyślij do nas wypełnioną ankietę, wraz z kontaktem, a my w ciągu 14 dni rozpatrzymy zgłoszenie w ramach programu Gwarancji Satysfakcji i najszybciej jak to możliwe zwrócimy Ci pieniądze.
* Program Gwarancji Satysfakcji dotyczy szkoleń on-line organizowanych przez Szkołę Psychoterapii Dialog. Każdy uczestnik szkolenia może skorzystać z programu Gwarancji Satysfakcji w ciągu 7 dni od daty premiery szkolenia.
Z całym regulaminem programu „Gwarancja Satysfakcji” możesz zapoznać się tutaj.