Portal Pacjenta: pytania i odpowiedzi

LOGOWANIE/REJESTRACJA

1. Co umożliwia mi Portal Pacjenta?

Na koncie w Portalu Pacjenta można w prosty sposób m.in.:

– umówić/odwołać kolejną wizytę
– szybko i łatwo opłacić wizytę (blik, karta, przelewy24, PayPal)
– wprowadzić dane do wystawienia faktury
– edytować swoje dane adresowe,
– sprawdzić kod do wystawionej e-recepty i zalecenia lekarskie
– zamówić dokumentację medyczną
– sprawdzić i podpisać kontrakt terapeutyczny
– przesłać dokumenty do swojej karty Pacjenta
– przejrzeć historię swoich konsultacji w NZOZ Centrum Terapii Dialog

2. Jak założyć konto w Portalu Pacjenta?

  1. Wejdź na PORTAL PACJENTA
  2. Wpisz swoje dane: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail, numer PESEL (jeśli go nie posiadasz zaznacz “Nie posiadam PESEL”) oraz ustaw hasło do swojego konta.
  3. Po wpisaniu danych otrzymasz kod sms, który należy wpisać w celu weryfikacji
  4. Konto zostanie założone

 

Uwaga! Jeżeli po zalogowaniu nie widzisz swoich danych, skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).

3. Jak mogę założyć konto dla dziecka?

  1. Aby założyć konto dla dziecka, wejdź na PORTAL PACJENTA 
  2. Następnie wpisz imię dziecka, nazwisko dziecka, PESEL dziecka i numer telefonu, który został podany przy rejestracji wizyty
  3. Ustal hasło do konta
  4. Następnie na podany nr telefonu przyjdzie kod, po którego wpisaniu konto zostanie założone.

 

Uwaga! Jeżeli po zalogowaniu nie widzisz danych, skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).

4. Nie mogę zalogować się do mojego konta na Portalu Pacjenta.

  1. Wejdź na PORTAL PACJENTA i wpisz swój numer PESEL (jeśli nie posiadasz numeru PESEL – przesuń suwak w prawo i wpisz adres e-mail, na który było zakładane konto
  2. Jeżeli wpisałeś poprawny PESEL (lub adres e-mail) oraz hasło i w dalszym ciągu nie możesz się zalogować, kliknij “Przypomnij hasło”
  3. Otworzy się nowa podstrona, wpisz numer PESEL (lub adres e-mail, na który było zakładane konto)
  4. Zaznacz “Nie jestem robotem”
  5. Następnie kliknij przycisk “Wyślij link do zmiany hasła”
  6. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i odszukaj maila o tytule “Prośba o zresetowanie hasła”. W mailu znajdziesz link, po kliknięciu którego przejdziesz do podstrony zmiany hasła na nowe
  7. Ustaw nowe hasło
  8. Powtórnie wpisz nowe hasło

Teraz spróbuj się zalogować przy użyciu nowego hasła

UMAWIANIE WIZYT

1. Nigdy nie byłem Pacjentem NZOZ Centrum Terapii DIALOG. Jak mogę umówić wizytę?

  1. Wejdź na PORTAL PACJENTA
  2. Wybierz specjalizację (psychiatrę, psychologa, neurologa)
  3. W polu “usługa” wybierz usługę: [online] pierwsza wizyta w Centrum Terapii Dialog, jeżeli chcesz umówić wizytę zdalną lub pierwsza wizyta w Centrum Terapii Dialog, jeżeli chcesz umówić wizytę w przychodni.

Możesz określić datę wizyty, przychodnię (w przypadku wizyt w przychodni)

Możesz opcjonalnie wybrać też konkretnego specjalistę lub wybrać wyszukiwanie u wszystkich specjalistów (wybierz: “wszyscy Specjaliści”)

  1. Następnie kliknij: “Szukaj”. Zobaczysz listę wszystkich dostępnych terminów wizyt
  2. Wybierz termin i Specjalistę, naciskając na konkretną godzinę wizyty
  3. Następnie uzupełnij swoje dane, ustal hasło do konta, na które będziesz mógł się w przyszłości logować
  4. Na Twój numer telefonu przyjdzie kod, wpisz go na stronie, aby potwierdzić rezerwację wizyty
  5. Jeśli umówiona wizyta jest wizytą online – opłać ją w ciągu 30 minut, aby termin został dla Ciebie zarezerwowany, jeśli natomiast umówiona wizyta jest wizytą stacjonarną – możesz opłacić ją na Portalu Pacjenta, (aby mieć większość formalności za sobą) lub będąc już w przychodni
  6. Po opłaceniu wizyty uzupełnij swoje dane adresowe klikając “Uzupełnij dane”
    na górnym niebieskim pasku

2. Byłem Pacjentem NZOZ Centrum Terapii DIALOG i chce umówić się na wizytę przez Portal Pacjenta. Jak mogę to zrobić?

  1. Wejdź na PORTAL PACJENTA
  2. Wybierz specjalizację (psychiatrę psychologa, neurologa)
  3. W polu “usługa” wybierz usługę:
    * Jeśli chcesz umówić się na wizytę ONLINE:
    – pierwszy raz zapisujesz się do danego Specjalisty, wybierz: “[online] pierwszy raz u danego specjalisty”
    – to Twoja kolejna wizyta u danego Specjalisty, wybierz: “[online] kolejna wizyta u danego specjalisty”
    * Jeśli chcesz umówić się na wizytę STACJONARNĄ:
    – pierwszy raz zapisujesz się do danego Specjalisty, wybierz: “pierwszy raz u danego specjalisty”
    – to Twoja kolejna wizyta u danego Specjalisty, wybierz: kolejna wizyta u danego specjalisty”
  4. Możesz określić datę wizyty, przychodnię (w przypadku wizyt w przychodni)
  5. Możesz opcjonalnie wybrać też konkretnego specjalistę lub wybrać wyszukiwanie u wszystkich specjalistów (wybierz: “wszyscy Specjaliści”).
  6. Następnie kliknij: “szukaj”
  7. Zobaczysz listę wszystkich dostępnych terminów wizyt
  8. Wybierz termin i specjalistę, naciskając na konkretną godzinę wizyty
  9. Jeżeli korzystałeś już z Portalu Pacjenta Centrum Terapii Dialog – zaloguj się, wtedy Twoje dane uzupełnią się automatycznie
  10. Jeżeli nie korzystałeś z PP – uzupełnij swoje dane, ustal hasło do konta, na które będziesz mógł się w przyszłości logować
  11. Na Twój numer telefonu przyjdzie kod, wpisz go na stronie, aby potwierdzić rezerwację wizyty
  12. Jeśli umówiona wizyta jest wizytą online – opłać ją w ciągu 30 minut, aby termin został dla Ciebie zarezerwowany, jeśli natomiast umówiona wizyta jest wizytą stacjonarną – możesz opłacić ją na Portalu Pacjenta, (aby mieć większość formalności za sobą) lub będąc już w przychodni
  13. Po opłaceniu wizyty uzupełnij swoje dane adresowe klikając “Uzupełnij dane”na górnym niebieskim pasku.

3. Założyłem konto, nie widzę wizyty, którą umówiłem. Co robić?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby wyjaśnić tę kwestię

4. Jak mogę umówić kolejną wizytę do specjalisty, u którego już byłem?

Zaloguj się w PORTALU PACJENTA i obok wizyty, na której byłeś, kliknij przycisk “umów ponownie”

5. Na swoim koncie widzę dwie wizyty jednego dnia, umówione na dwie różne usługi, a umawiałem tylko jedną z nich. Co powinien zrobić?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby wyjaśnić tę kwestię i usunąć nie aktualną wizytę.

ODWOŁYWANIE I ZMIANA TERMINU WIZYT

1. Jak mogę odwołać wizytę?

Zaloguj się w PORTALU PACJENTA i obok wizyty, którą chcesz odwołać kliknij “odwołaj”.

2. Przy wizycie nie mam opcji “odwołaj” – co zrobić?

Jeżeli nie widzisz opcji “odwołaj” przy wizycie i jest to wizyta terapeutyczna – prawdopodobnie jej odwołanie nie jest zgodne z Twoim kontraktem. Skontaktuj się w takiej sytuacji niezwłocznie z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby przekazać informację, że będziesz nieobecny.

3. Próbuję odwołać wizytę, ale dostaję SMS, że nie jest to możliwe. Co robić?

Jeśli odwołujesz wizytę, ale dostajesz informację, że nie udało się jej odwołać, to prawdopodobnie mamy w systemie Twoją wizytę oznaczoną jako potwierdzoną i z powodów technicznych, system nie może jej odwołać automatycznie. Skontaktuj się w takiej sytuacji niezwłocznie z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50), aby odwołać wizytę.

4. Opłaciłem wizytę, ale chciałbym zmienić jej termin. Jak mogę to zrobić?

Przy obecnej wizycie możesz naciśnąć opcję “Odwołaj”, jeżeli odwołanie jest zgodne z regulaminem, system poprosi Cię o decyzję czy chcesz zwrot płatności czy chcesz zachować środki na poczet innej wizyty. Zaznacz drugą opcję i wpisz w komentarzu na kiedy chcesz przesunąć termin wizyty.  W przypadku wątpliwości skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).

WIZYTY ONLINE

1. MAM UMÓWIONĄ WIZYTĘ ONLINE – JAK POŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPECJALISTĄ?

1. Zaloguj się do PORTALU PACJENTA.
2. Przejdź do zakładki “Moje wizyty”.
3. W nadchodzących wizytach znajdź wizytę, do której chcesz dołączyć.
4. Wybierz przycisk “Dołącz do rozmowy”.


5. Zostaniesz przekierowany do okna wideo w przeglądarce www. Upewnij się, że Twoja przeglądarka posiada uprawnienia do używania kamery i mikrofonu, abyś mógł bezproblemowo porozmawiać ze Specjalistą.
6. Poczekaj, aż Specjalista potwierdzi Twoją prośbę o dołączenie, wtedy dołączysz do spotkanie ze Specjalistą.

2. MAM UMÓWIONĄ WIZYTĘ ONLINE – JAK POŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPECJALISTĄ Z URZĄDZENIA MOBLINEGO?

Jeśli chcesz połączyć się ze Specjalistą z urządzenia mobilnego, pamiętaj żeby przed wizytą zainstalować na urządzeniu aplikację Google Meet i zalogować się do konta Google.

1. Zaloguj się do PORTALU PACJENTA.
2. Przejdź do zakładki “Moje wizyty”.
3. W nadchodzących wizytach znajdź wizytę, do której chcesz dołączyć.
4. Wybierz przycisk “Dołącz do rozmowy”.


5. Poczekaj, aż Specjalista potwierdzi Twoją prośbę o dołączenie, wtedy rozpocznie się Wasze spotkanie.

3. MAM UMÓWIONĄ WIZYTĘ ONLINE – PRZY TEJ WIZYCIE NIE MA PRZYCISKU “DOŁĄCZ DO ROZMOWY”. CO ZROBIĆ?

1. Aby przycisk się pojawił należy opłacić umówioną wizytę online w ciągu 30 minut od momentu rezerwacji terminu.
2. Jeśli wizyta została opłacona, a przycisk “Dołącz do rozmowy” nadal nie jest widoczny – odśwież stronę i sprawdź, czy się pojawił.
3. Jeśli odświeżenie strony nie pomogło i nadal nie widzisz przycisku “Dołącz do rozmowy” skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).

PŁATNOŚCI ZA WIZYTY

1. Jak mogę opłacić wizytę?

Możesz łatwo i szybko opłacić wizytę za pomocą konta w Portalu Pacjenta. Zaloguj się do konta w PORTALU PACJENTA, obok wizyty którą chcesz opłacić kliknij “Opłać”. Wizyty możesz opłacić: kartą/przelewy24/Blik/PayPal.

2. Jak mogę opłacić kilka wizyt?

Zaloguj się w PORTALU PACJENTA, a następnie kliknij: “Opłać kilka wizyt” i zaznacz wszystkie wizyty, które chcesz opłacić. Pamiętaj, że jeżeli data którejś z wizyt, którą chcesz opłacić minęła, to wizyta ta znajduje się na liście wizyt historycznych. Zaznacz wszystkie wizyty które chcesz opłacić i kliknij: “Opłać razem”.

3. Chciałbym otrzymać fakturę za wizytę – jak mogę to zgłosić?

Klikając na przycisk “opłać” przy wizycie zobaczysz okienko z pytaniem o to, czy mamy Ci wystawić fakturę. Zaznacz “checkbox” i uzupełnij dane do faktury.


Jeśli opłaciłeś wizytę i nie zgłosiłeś chęci otrzymania faktury skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).

KOD E-RECEPTY / OPINIE O SPECJALIŚCIE

1. Jak mogę sprawdzić kod do e-recepty i zalecenia z wizyty?

Zaloguj się w PORTALU PACJENTA i na liście wizyt historycznych znajdź wizytę, podczas której wystawiona została e-recepta / zalecenia

  • Jeżeli logujesz się z komputera to po prawej stronie masz przycisk kod e-recepty (jeżeli recepta była wystawiona) oraz zalecenia (jeżeli były ustalone).
  • Jeżeli logujesz się z telefonu: znajdź wizytę na liście wizyt historycznych i kliknij w “szczegóły wizyty”. Tutaj znajdziesz kod do e-recepty i zalecenia z wizyty.Zaloguj się w PORTALU PACJENTA i na liście wizyt historycznych znajdź wizytę, podczas której wystawiona została e-recepta / zalecenia
  • Jeżeli logujesz się z komputera to po prawej stronie masz przycisk kod e-recepty (jeżeli recepta była wystawiona) oraz zalecenia (jeżeli były ustalone).
  • Jeżeli logujesz się z telefonu: znajdź wizytę na liście wizyt historycznych i kliknij w “szczegóły wizyty”. Tutaj znajdziesz kod do e-recepty i zalecenia z wizyty.

2. Jak mogę przekazać opinię o Specjaliście, u którego byłem?

Zaloguj się w PORTALU PACJENTA. Przy wizycie, na której byłeś, kliknij “dodaj opinię o tym specjaliście”. Zostaniesz przekierowany do strony Specjalisty, na której możesz umieścić opinię. Jej weryfikacja techniczna trwa od 1 do maksymalnie kilku dni roboczych, dlatego poczekaj chwilę na jej publikację.

MOJE KONTO / ZMIANA DANYCH

1. Jak mogę sprawdzić historię swoich wizyt oraz wizyty, które mam umówione?

Jeżeli masz już konto -> zaloguj się na PORTALU PACJENTA

Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się wchodząc na PORTAL PACJENTA i kliknij “Załóż konto”. Uzupełnij wszystkie dane. Dane muszą się zgadzać z danymi, jakie podałeś przy poprzedniej wizycie. Po zalogowaniu od razu widzisz listę swoich wizyt nadchodzących, a poniżej historycznych. Jeżeli masz więcej niż jedną wizytę nadchodzących kliknij “pokaż więcej wizyt” aby zobaczyć pozostałe.


Jeżeli po zalogowaniu/rejestracji nie widzisz swoich wizyt – skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).

2. Jak mogę uzupełnić swoje dane adresowe?

Jeżeli jeszcze nie podawałeś nam swoich danych, możesz to zrobić od razu po zalogowaniu w PORTALU PACJENTA. Na górze strony znajduje się niebieski pasek i przycisk “Uzupełnij dane”.

Jeżeli nie widzisz tego po zalogowaniu, kliknij w “Moje dane” w górnym menu i tam uzupełnij swoje dane.

3. Moje dane adresowe uległy zmianie. Jak mogę je zmienić?

Po zalogowaniu w PORTALU PACJENTA, kliknij w “Moje dane”. Możesz zmienić swój adres zamieszkania oraz dane do faktury. W przypadku zmiany nazwiska, numeru telefonu lub adresu e-mail konieczny jest kontakt z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50).

4. Mój numer telefonu uległ zmianie. Jak mogę go zmienić w Portalu Pacjenta?

Aby zmienić numer telefonu związany z Portalem Pacjenta konieczny jest kontakt z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50) i przejście weryfikacji.

5. Mój adres e-mail uległ zmianie. Jak mogę go zmienić?

Aby zmienić adres e-mail związany z Portalem Pacjenta konieczny jest kontakt z Działem Obsługi Pacjenta (22 436 83 50) i przejście weryfikacji.

DOKUMENTY / PRZESYŁANIE PLIKÓW

1. Jak mogę zamówić dokumentację medyczną?

Zaloguj się w PORTALU PACJENTA

  • Z głównego menu wybierz ‘Dokumenty’, następnie “Zamawianie dokumentacji medycznej – zamów dokumentację”
  • Uzupełnij wniosek (uwaga: zaznacz okres za jaki chcesz dokumentację oraz formę wydania dokumentacji)
  • Podpisz wniosek elektronicznie używając elektronicznej weryfikacji poprzez numer telefonu i indywidualny kod, który otrzymasz.
  • Po poprawnym wysłaniu wniosku, otrzymasz komunikat jak poniżej:

Skontaktujemy się z Tobą, kiedy Twoja dokumentacja medyczna będzie gotowa do wydania.

2. Jak mogę uzupełnić zgodę na przekazanie dokumentacji medycznej drogą mailową?

  • Zaloguj się w PORTALU PACJENTA
  • Z głównego menu wybierz “Dokumenty”, a następnie “Zgoda na przekazywanie dokumentacji”
  • Kliknij “wypełnij zgodę”
  • Zaznacz, czy wyrażasz zgodę na przesyłanie swojej dokumentacji medycznej drogą elektroniczną
  • Jeżeli wyrażasz, uzupełnij na jaki adres e-mail mamy wysyłać Twoje dokumenty
  • Podpisz zgodę elektronicznie używając elektronicznej weryfikacji poprzez numer telefonu i indywidualny kod, który otrzymasz

3. Chciałbym zmienić informację dotyczącą zgody na przesyłanie dokumentacji medycznej drogą elektroniczną. Jak mogę to zrobić?

  • Zaloguj się w PORTALU PACJENTA
  • Z głównego menu wybierz ‘Dokumenty’, a następnie “zgoda na przekazywanie dokumentacji”
  • Kliknij: “Aktualizuj zgodę” i wpisz nowe dane
  • Podpisz zgodę elektronicznie używając elektronicznej weryfikacji poprzez numer telefonu i indywidualny kod, który otrzymasz

4. Jak sprawdzić, czy mój wniosek o dokumentację medyczną został poprawnie złożony?

  • Zaloguj się w PORTALU PACJENTA
  • Z głównego menu wybierz ‘Dokumenty’, następnie “Zamawianie dokumentacji medycznej”
  • Jeżeli wypełniłeś wniosek poprawnie znajduje się on na liście “Wysłane wnioski”

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji
7 dni w tygodniu

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
sobota-niedziela:
7:30–22:00
8:00–20:00

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
7:30–22:00
sobota-niedziela:
8:00–20:00

Logo_jakosc_1
Logo_jakosc_5
Logo_jakosc_2
Logo_jakosc_4
Logo_jakosc_3
Logo_jakosc_6