Nasze wskazówki: Jak przygotować się do wizyty online?

Wizyty online w Centrum Terapii Dialog odbywają się w komunikatorze Skype.
Jak korzystać ze Skype – nasza instrukcja »

PRZED WIZYTĄ:

  1. Opłać zarezerwowaną wizytę w ciągu 30 minut przez Portal Pacjenta (Blik, Przelewy24, karta), inaczej rezerwacja terminu zostanie anulowana.
    Zapłać »
  2. Uzupełnij dane osobowe (numer PESEL, adres zamieszkania) w koncie na Portalu Pacjenta Zaloguj »
  3. Uzupełnij swój login Skype w koncie na Portalu Pacjenta Zaloguj »
    (Wskazówka: swój indywidualny login można znaleźć klikając w opcję Profil w Skypie. Nazwa użytkownika ma zazwyczaj formę: live…)
  4. Jeżeli posiadasz, przygotuj:
    • karty informacyjne leczenia szpitalnego
    • wyniki badań laboratotyjnych i pracownianych (np. TK, MRI)
    • zaświadczenia
    • spis leków przyjmowanych obecnie i w przeszłości, niezależnie od przyczyny
    • informacje o przebytych chorobach, wypadkach, hospitalizacjach
    • wszystkie dokumenty i informacje dotyczące stanu zdrowia

ABY WIZYTA ONLINE ODBYŁA SIĘ W KOMFORTOWYCH WARUNKACH:

  1. Przygotuj odpowiednie urządzenie oraz łącze internetowe, które umożliwi Ci skorzystanie z wizyty (wystarczy nawet smartphone – za jego pomocą można umówić spotkanie, opłacić je i zrealizować usługę).
  2. Zorganizuj swój czas tak, aby być dostępnym przez cały czas trwania konsultacji (w wybranym przez siebie terminie i godzinie).
  3. Bądź dostępny na komunikatorze 15 minut przed rozpoczęciem wizyty.
  4. Specjalista próbuje połączyć się z pacjentem przez 10 minut – po tym czasie Specjalista kończy próbę kontaktu uznając ją jako nieudaną. W przypadku pytań koniecznie skontaktuj się z Działem Obsługi Pacjenta: 22 436 83 50 lub Skype: rec102_dialog.
  5. Spotkanie powinno odbywać się w odpowiednich dla Ciebie warunkach zewnętrznych tj. komfortowym dla Ciebie miejscu, niezakłócanym przez hałasy.
  6. Zdrowie psychiczne to bardzo osobisty obszar każdego człowieka. Z tego względu wizyty online powinny odbywać się bez obecności osób trzecich (np. członków rodziny).
  7. Pacjent i lekarz/psychoterapeuta będą korzystać ze sprzętu wideo i audio na każdej wizycie (chyba, że ustalicie inaczej).
  8. Wizyta będzie się odbywać się przy pomocy rozmowy telefonicznej lub wideo komunikatora internetowego. Są to programy szyfrujące połączenie.

Pacjenci Centrum są umawiani na określoną godzinę. Cały zespół Centrum Terapii Dialog dokłada wszelkich starań, by termin wyznaczonej wizyty był dotrzymany.
Niestety czasami występują sytuacje, kiedy stan Pacjenta uniemożliwia planowe zakończenie wizyty.
Uprzejmie prosimy, aby Pacjenci mieli przygotowaną rezerwę czasową w przypadku przedłużającego się oczekiwania na wizytę.
Dziękujemy za wyrozumiałość.

W TRAKCIE WIZYTY:

  1. Lekarz identyfikuje pacjenta na podstawie dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport), dlatego prosimy przygotuj go wcześniej.
  2. Lekarz w trakcie wizyty może wystawić e-receptę oraz w razie potrzeby elektroniczne zwolnienie lekarskie (e-ZLA). Lekarz może też skierować na badania lub do innych specjalistów (np. na psychoterapię).
  3. Część zaświadczeń i skierowań jest ważna tylko przy zachowaniu wersji tradycyjnej z podpisem i pieczęcią. Mogą zostać odebrane w przychodniach w Warszawie lub wysłane do pacjenta pocztą.

Zachęcamy do korzystania z Portalu Pacjenta NZOZ Centrum Terapii Dialog, gdzie można w prosty sposób m.in:

  • edytować swoje dane adresowe, Skype ID
  • umówić/odwołać kolejną wizytę
  • opłacić wizytę (blik, karta, przelewy24)
  • sprawdzić kod do wystawionej e-recepty i zalecenia lekarskie
  • zamówić dokumentację medyczną i przejrzeć historię swoich konsultacji w NZOZ Centrum Terapii Dialog

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji
7 dni w tygodniu

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu

poniedziałek-piątek:
sobota-niedziela:
7:30–22:00
8:00–20:00

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu

poniedziałek-piątek:
7:30–22:00
sobota-niedziela:
8:00–20:00

Umów online