Wizyty online w Centrum Terapii Dialog odbywają się za pośrednictwem konta w Portalu Pacjenta.
PRZED WIZYTĄ:
1. Opłać zarezerwowaną wizytę w ciągu 30 minut przez Portal Pacjenta (Blik, Przelewy24, karta), inaczej rezerwacja terminu zostanie anulowana.
2. Uzupełnij dane osobowe (numer PESEL, adres zamieszkania) w koncie na Portalu Pacjenta
3. Jeżeli posiadasz, przygotuj:
- karty informacyjne leczenia szpitalnego
- wyniki badań laboratotyjnych i pracownianych (np. TK, MRI)
- zaświadczenia
- spis leków przyjmowanych obecnie i w przeszłości, niezależnie od przyczyny
- informacje o przebytych chorobach, wypadkach, hospitalizacjach
- wszystkie dokumenty i informacje dotyczące stanu zdrowia
4. Na kilka minut przed wizytą zaloguj się do swojego konta w Portalu Pacjenta i przy umówionej wizycie kliknij „Dołącz do rozmowy”.
📞W przypadku kiedy chcesz odbyć wizytę przez telefon, przed spotkaniem konieczne jest pobranie i zalogowanie się do aplikacji „Google Meet”.
Aplikację Google Meet na iOS możesz pobrać TUTAJ
Aplikację Google Meet na Android możesz pobrać TUTAJ
ABY WIZYTA ONLINE ODBYŁA SIĘ W KOMFORTOWYCH WARUNKACH:







Pacjenci Centrum są umawiani na określoną godzinę. Cały zespół Centrum Terapii Dialog dokłada wszelkich starań, by termin wyznaczonej wizyty był dotrzymany.
Niestety czasami występują sytuacje, kiedy stan Pacjenta uniemożliwia planowe zakończenie wizyty.
Uprzejmie prosimy, aby Pacjenci mieli przygotowaną rezerwę czasową w przypadku przedłużającego się oczekiwania na wizytę.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
W TRAKCIE WIZYTY:
- Lekarz identyfikuje pacjenta na podstawie dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport), dlatego prosimy przygotuj go wcześniej.
- Lekarz w trakcie wizyty może wystawić e-receptę oraz w razie potrzeby elektroniczne zwolnienie lekarskie (e-ZLA). Lekarz może też skierować na badania lub do innych specjalistów (np. na psychoterapię).
- Część zaświadczeń i skierowań jest ważna tylko przy zachowaniu wersji tradycyjnej z podpisem i pieczęcią. Mogą zostać odebrane w przychodniach w Warszawie lub wysłane do pacjenta pocztą.
W Portalu Pacjenta NZOZ Centrum Terapii Dialog nie tylko odbywają się wizyty online z naszymi Specjalistami, ale można tam również w prosty sposób m.in.:
- edytować swoje dane adresowe
- umówić/odwołać kolejną wizytę
- opłacić wizytę (blik, karta, przelewy24, PayPal)
- sprawdzić kod do wystawionej e-recepty i zalecenia lekarskie
- zamówić dokumentację medyczną i przejrzeć historię swoich konsultacji w NZOZ Centrum Terapii Dialog
- przesłać dokumenty, wyniki badań do swojej karty Pacjenta, aby Specjalista mógł się z nimi zapoznać
Zachęcamy do korzystania!