Nasze wskazówki: Jak przygotować się do telewizyty?

Telewizyty w Centrum Terapii Dialog.

Telewizyty realizowane są tylko na polski numer telefonu. W przypadku braku polskiego numeru możesz skorzystać z wizyty online.

 

PRZED WIZYTĄ:

1. Opłać zarezerwowaną wizytę w ciągu 30 minut przez Portal Pacjenta (Blik, Przelewy24, karta), inaczej rezerwacja terminu zostanie anulowana.

2. Uzupełnij dane osobowe (numer PESEL, adres zamieszkania) w koncie na Portalu Pacjenta

3. Lekarz podejmuje kontakt na numer telefonu podany w karcie pacjenta/przy zapisie – sprawdź ten numer w Portalu Pacjenta
UWAGA! Lekarz może kontaktować się z numeru zastrzeżonego. Upewnij się, że Twoje urządzenie nie blokuje połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych.

4. Jeżeli posiadasz, przygotuj:

  • karty informacyjne leczenia szpitalnego
  • wyniki badań laboratoryjnych i pracownianych (np. TK, MRI)
  • zaświadczenia
  • spis leków przyjmowanych obecnie i w przeszłości, niezależnie od przyczyny
  • informacje o przebytych chorobach, wypadkach, hospitalizacjach
  • wszystkie dokumenty i informacje dotyczące stanu zdrowia

ABY TELEWIZYTA ODBYŁA SIĘ W KOMFORTOWYCH WARUNKACH:

1
Zorganizuj swój czas tak, aby być dostępnym przez cały czas trwania konsultacji (w wybranym przez siebie terminie i godzinie).
2
Bądź dostępny przy telefonie 15 minut przed rozpoczęciem wizyty.
5
Spotkanie powinno odbywać się w odpowiednich dla Ciebie warunkach zewnętrznych tj. komfortowym dla Ciebie miejscu, niezakłóconym przez hałasy.
6
Zdrowie psychiczne to bardzo osobisty obszar każdego człowieka. Z tego względu wizyty online powinny odbywać się bez obecności osób trzecich (np. członków rodziny).
7
Wizyty telefoniczne realizowane są za pośrednictwem kontaktu głosowego, nie jest wymagane udostępnienie obrazu wideo, jednak jeśli lekarz uzna, że stan pacjenta wymaga osobistego badania może skierować pacjenta na wizytę stacjonarną.

Pacjenci Centrum są umawiani na określoną godzinę. Cały zespół Centrum Terapii Dialog dokłada wszelkich starań, by termin wyznaczonej wizyty był dotrzymany.
Niestety czasami występują sytuacje, kiedy stan Pacjenta uniemożliwia planowe zakończenie wizyty.
Uprzejmie prosimy, aby Pacjenci mieli przygotowaną rezerwę czasową w przypadku przedłużającego się oczekiwania na wizytę.
Dziękujemy za wyrozumiałość.

W TRAKCIE WIZYTY:

  • Lekarz identyfikuje pacjenta na podstawie danych z dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport), dlatego prosimy przygotuj go wcześniej.
  • Lekarz w trakcie wizyty może wystawić e-receptę oraz w razie potrzeby elektroniczne zwolnienie lekarskie (e-ZLA). Lekarz może też skierować na badania lub do innych specjalistów (np. na psychoterapię).
  • Część zaświadczeń i skierowań jest ważna tylko przy zachowaniu wersji tradycyjnej z podpisem i pieczęcią. Mogą zostać odebrane w przychodniach w Warszawie lub wysłane do pacjenta pocztą.

Portalu Pacjenta NZOZ Centrum Terapii Dialog nie tylko odbywają się wizyty online z naszymi Specjalistami, ale można tam również w prosty sposób m.in.:

  • edytować swoje dane adresowe
  • umówić/odwołać kolejną wizytę
  • opłacić wizytę (blik, karta, przelewy24)
  • sprawdzić kod do wystawionej e-recepty i zalecenia lekarskie
  • zamówić dokumentację medyczną i przejrzeć historię swoich konsultacji w NZOZ Centrum Terapii Dialog
  • przesłać dokumenty, wyniki badań do swojej karty Pacjenta, aby Specjalista mógł się z nimi zapoznać

 

Zachęcamy do korzystania!

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji
7 dni w tygodniu

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
sobota-niedziela:
7:30–22:00
8:00–20:00

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
7:30–22:00
sobota-niedziela:
8:00–20:00

Logo_jakosc_1
Logo_jakosc_5
Logo_jakosc_2
Logo_jakosc_4
Logo_jakosc_3
Logo_jakosc_6