Czy Fluxemed może powodować ból głowy? - NZOZ Centrum Terapii DIALOG

Czy Fluxemed może powodować ból głowy?

PYTANIE:
"Od kilku dni boli mnie glowa i mam uczucie gorąca. Czasem ból pojawia sie z tyłu głowy, aczkolwiek częściej w śrdokowej częsci. Ponadto jestem ciągle senna.W chwili obecnej zalecono mi Fluxemed 20 mg – początkowo co drugi dzień dwie tabletki, a następnie codziennie. W razie potrzeby biorę również Perazin. Spadła mi również w ostatnim czasie motywacja do pracym, dbania o swój wygląd itp. 
Proszę o pomoc, co powinnam zrobić? Czy dokuczliwy ból głowy może być spowodowany lekiem?"

ODPOWIEDŹ LEKARZA:
"Trudno jest oceniać stan zdrowia 'na odległość'. Ból głowy jest objawem mało charakterystycznym. Może wynikać ze zwiększenia dawki Fluxemedu (zwłaszcza gdy towarzyszy mu poddenerwowanie), ale może mieć też inne przyczyny, np. wzrost ciśnienia krwi. Warto sprawdzić,  jakie ma Pani ciśnienie. Jeśli chce Pani zastosować lek przeciwbólowy, bezpieczną opcja jest paracetamol. Jeśli chodzi o ocenę efektu związanego ze zwiększeniem dawki Fluxemedu, to można się o to pokusić po 2-3 tygodniach od momentu, gdy przyjmuje Pani 2 kapsułki."


Potrzebujesz porady lub pomocy Specjalisty?
Zadzwoń:
 (22) 436 83 50 lub napisz: przychodnia@terapiadialog.pl
Szczegółowo doradzimy Ci i podpowiemy, kto czym się zajmuje i w czym się specjalizuje.
 

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji
7 dni w tygodniu

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
sobota-niedziela:
7:30–22:00
8:00–20:00

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
7:30–22:00
sobota-niedziela:
8:00–20:00

Umów online
gdpr-image
Nasza witryna korzysta z ciasteczek, czyli plików cookie. Dzięki temu możemy Państwu świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystanie z naszych stron WWW zmiany ustawień dotyczących prywatności oznacza, że będą one zapisywane w pamięci Państwa urządzenia końcowego. Więcej na temat naszej polityki prywatności mogą Państwo przeczytać tutaj, a także w naszym regulaminie korzystania z naszych witryn.
Więcej informacji o ciasteczkach