Napady lęku przy zażywaniu leku Elicea. Czy są normalnym objawem? - NZOZ Centrum Terapii DIALOG

Napady lęku przy zażywaniu leku Elicea. Czy są normalnym objawem?

PYTANIE:
"Od około 50 dni zażywam lek Elicea w dawce 10 mg. Stan napięcia spowodowany nerwicą jaki miałem minął, ale pojawiają się lekkie napady lęku, trwające około 2-3 h, oraz osłabiona koncentracja, szumy w uszach i brak checi do dzialania. Czy to normalne i mam nadal brać lek czy zgłosić się na konsultacje w celu zmiany leku?"

ODPOWIEDŹ LEKARZA:
"Szanowny Panie, na podstawie mailowego kontaktu wyrokować, czy opisane przez Pana objawy są działaniami niepożądanymi leku, czy wynikają z problemów, które skłoniły Pana do zwrócenia się po pomoc. Jeśli objawy są uciążliwe i niepokojące oraz nie wykazują tendencji do ustępowania, najlepiej będzie skonsultować się osobiście z lekarzem, by móc wspólnie omówić tę kwestię i ewentualnie zadecydować o modyfikacji dawki lub zmianie leku."


Potrzebujesz porady lub pomocy Specjalisty?
Zadzwoń:
 (22) 436 83 50 lub napisz: przychodnia@terapiadialog.pl
Szczegółowo doradzimy Ci i podpowiemy, kto czym się zajmuje i w czym się specjalizuje.
 

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji
7 dni w tygodniu

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
sobota-niedziela:
7:30–22:00
8:00–20:00

icon-godziny-otwarcia

poniedziałek-piątek:
7:30–22:00
sobota-niedziela:
8:00–20:00

Umów online
gdpr-image
Nasza witryna korzysta z ciasteczek, czyli plików cookie. Dzięki temu możemy Państwu świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystanie z naszych stron WWW zmiany ustawień dotyczących prywatności oznacza, że będą one zapisywane w pamięci Państwa urządzenia końcowego. Więcej na temat naszej polityki prywatności mogą Państwo przeczytać tutaj, a także w naszym regulaminie korzystania z naszych witryn.
Więcej informacji o ciasteczkach